Coronavirus

Deze pagina heeft als doel onze reizigers zo goed mogelijk voor te lichten met informatie rondom het coronavirus en de vragen die hierdoor leven onder onze vakantiegangers. Heb je vragen die niet in een van onderstaande FAQ’s beantwoord wordt, neem dan contact op met een van onze reisspecialisten.

 "Het reizen zit in ons bloed, de wil om de wereld te ontdekken in onze genen. Corona raakt ons dan ook diep in ons (reis)hart."
— Jan Middelhoek, Algemeen Directeur

In de algemene veelgestelde vragen vind je onder andere informatie over het huidige reisadvies, wat er gebeurt als je reis wordt afgelast en wat te doen als je je ticket via een andere website hebt geboekt. 
We bevinden ons momenteel in een bijzondere tijd, waarvan de toekomst zich moeilijk laat voorspellen. Ben je benieuwd of je in de huidige situatie je reis het beste kunt uitstellen of juist een nieuwe reis wilt vastleggen?
Hoe zit dat met de 'spelregels' om het reizen veilig en verantwoord te houden en welke stappen worden doorlopen als je tóch COVID-19 klachten ervaart?
Als jouw reis vanwege het coronavirus wordt afgelast, krijg je een speciale Corona-tegoedbon. Wat houdt deze tegoedbon precies in, hoe lang is deze geldig en hoe gebruik je de tegoedbon bij het maken van een nieuwe boeking?

Nieuwsbericht van 01-07-2020

Omdat (ver) reizen er voorlopig helaas nog niet in zit, zijn we tot het moeilijke besluit gekomen om de deuren van ons kantoor in Gent tijdelijk te sluiten. We gaan alle werkzaamheden gecentraliseerd uitvoeren vanuit ons hoofdkantoor in Amsterdam. Je leest het goed: het gaat om een tijdelijke maatregel. Zodra er weer meer (ver) gereisd kan worden, gaat het kantoor in België weer open. 
 
Je kunt ons in de tussentijd nog steeds per e-mail en telefoon (09-234 13 11) bereiken. Het enige verschil voor jou zal zijn dat je contact hebt met een Nederlandse reisspecialist die werkzaam is op ons hoofdkantoor. Lees verder ↦

Ik lees dat jullie kantoor gesloten is. Kan ik nog wel een reis boeken?

Ons kantoor is inderdaad tijdelijk gesloten. We verkeren momenteel in een zeer uitzonderlijke situatie. Landen buiten Europa hebben hun grenzen nog steeds gesloten voor (Europese) toeristen en luchtvaartmaatschappijen vliegen nog niet overal naartoe. En zolang de overheid reizen buiten Europa nog afraadt, zullen onze reizen geen doorgang kunnen vinden. Gezien het verkopen van reizen nu op een laag pitje staat, hebben wij besloten om al onze activiteiten voorlopig gecentraliseerd uit te voeren vanuit ons hoofdkantoor in Amsterdam. Zodra er weer meer (ver) gereisd kan en mag worden gaat het kantoor in België weer open.
 
Gelukkig is onze website gewoon 24/7 ‘geopend’. Deze sluiting staat het boeken van je droomreis dus niet in de weg! Heb je een vraag? We zijn via onze gebruikelijke communicatiekanalen bereikbaar. Alle oproepen worden doorgeschakeld naar onze collega’s op het YourWay2GO hoofdkantoor in Amsterdam en zij zullen ook jullie e-mails in behandeling nemen. Wees gerust: YourWay2GO is niet failliet, het betreft een tijdelijke maatregel.